Not so good

Mår illa, är hungrig och är hur trött som helst :/ Men måste ta på mig och gå hem till mina föräldrar nu. Alvins pappa kommer. Bestämde igår att det är bättre om han kommer dit om han vill träffa Alvin och min far höll med mig. Men helst hade jag legat kvar i sängen. Och när man ändå är i gång med att önska saker, så önskar jag att jag att Claudio va här och att jag hade god mat hemma, så kunde man käkat och sedan krupit ner i sängen och bara myst och sedan somnat. Men men, det går icke!

Hoppas fan på att mina föräldrar har bullar hemma, för jag är gött sugen på det. Undra hur länge Lenny stannar idag? Och undra om jag måste vara där hela tiden eller om jag kan gå hem efter en stund? Ne det kan jag nog inte, får sitta där och ha tråkigt. Det är ju trots allt för Alvins skull, så bara att bita ihop.

Får gå nu, Alvin tjatar på mig.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0