Once more you open the door

Hemma igen efter läkarbesök och McDonalds :)
Gick rätt fort på vårdcentralen, tog kanske bara en halvtimme. Fick ta blodprover och grejer. Har tydligen något virus i kroppen, men det är inte såpass illa att jag behöver antibiotika utan ska ta två alvedon :/ Sjukt segt. Men allt farbror doktor sa var inte så negativt, han sa även att jag kunde behöva massage, nacken och ryggen ;) Underbart ju. Hahaha.

Sen blev det McDonalds, där jag var den enda som åt, hade jag vetat det så hade man ju kunnat köpa med sig hem, men men, haha. Stackare som fick sitta och titta på mig medans jag åt, och stackars mig för jag hatar när folk kollar på mig när jag äter.

Hade tänkt vila en stund nu, men det är ingen idé nu. Blir om en stund istället.

Idag är jag trött men glad, nöjd och tillfredställd... Med saker och ting, äntligen fått veta varför jag har huvudvärk hela tiden, bara att hoppas att viruset snart försvinner så jag slipper ha ont. Och idag är det 24 dagar kvar till UL :D Tycker tden går väldigt sakta just nu :P

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0