See your true colors

God kväll. Ska snart ta och lägga mig och sova, vilket jag ser fram emot, är mätt och trött nu.
Har en del att göra imorgon. Måste ta och städa, igen! Sen har jag en massa samtal att ringa, först ang Alvins dagis tider, sen ska jag ringa min barnmorska dock tror jag hon är på semester nu men kan ju alltid hoppas att hon är tillbaka. Och sist men inte minst ska jag ringa en privatmottagning inne i stan och se om man kan boka tid för att kolla könet på bebisen, då vi bestämt oss för att ta reda på det. Ser verkligen fram emot det, blir ju troligtvis efter det vanliga UL, men skadar ju inte att ringa och kolla upp det lite nogrannare.

Btw, klockan är över 00.00, vilket innebär 17 dagar kvar till UL nu :D

Nu blir det sängen. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0