Smile

Satan vad trött jag är just nu :/ Funderar starkt på att lägga mig en stund igen och vila. Iaf tills 10.30. Ska agera väckarklocka sedan, så får gå upp lite innan så man inte låter nyvaken själv :P Haha.
Kom förresten på vad det var jag hade glömt bort igår, jag skulle få massage om jag var snäll :D Vilket jag alltid är, så det kommer bli gött som fan :P Nu längtar jag ännu mer. Hur kan man glömma av en sådan viktig grej, är som om jag skulle glömma bort att vi ska till McDonalds sedan ;) Hahaha. Usch vad hungrig jag blev nu, men det är jag iofs alltid.

Klagar väldigt mycket nu för tiden, men det är för att jag är gravid. Jag och Frida har pratat om det och kommit fram till det att det är helt ok att klaga hur mycket man vill när man är gravid :P Men ska försöka dra ner på det lite smått, då det börjar gå mig själv på nerverna, haha.

Påtal om Frida, hade ett långt samtal med henne igårkväll, om graviditet, sex och hormoner. Haha, man kan seriöst bli galen av alla dessa hormoner, men mer exakt vad som sa's tänker jag icke skriva ut här i bloggen, lite för privat kanske ;) Haha. Men det var längesedan jag skratta så mycket, Frida skratta inte lite hon heller :P

Ne, nu gäspar jag mer och mer här så ska vila mig nu.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0