Something good

Buhu, jag är hungrig... Som vanligt :P haha. Men som vanligt igen har jag inget jag vill ha hemma, men jag hade nog inte orkat ställa mig och laga något speciellt just nu heller. Så spelar ju ingen roll. Jag vill ha McDonalds. Men just nu går det inte. Orka ta bussen dit nu i spöregnet, nej tack. Mår illa av att åka buss med så vore inte så lyckat kanske.
Trött är jag fortfarande, dock inte lika mycket, men hade ju inte haft något emot att sova en stund inte. Men jag ska vänta tills ikväll. Fy vad gnällig man är egentligen, är ju alltid trött och hungrig. Får fan se till att få sova ordentligt i natt så ordnar det nog upp sig. Hoppas på det iaf. Ska försöka att inte gnälla mer nu!

Mina föräldrar hade bullar hemma, och exakt sånna som jag ville ha :D Helt underbart, man kanske ska gå dit igen och äta upp dom? ;) haha.
Undra varför jag sitter och tittar på friidrott?! :S Jag kan få för mig sånt ibland, har gjort det flera ggr. Första gg var det baseball, andra gg amerikansk fotboll, tredje gg tennis, fjärde gg golf, femte gg väderkanalen. Sitter och tittar och tittar och sen helt plötsligt kommer jag på mig själv och tänker: "Vad fan är det jag kollar på? Varför?" Och då tittar jag länge med, tror det längsta var baseball och jag fattade fan inte ett piss men försökte förstå alla regler, hejjade på ett lag tom innan jag kom på att va fan orka det här. Näst längsta var väderkanalen och det var de tråkigaste ever! Jag visste inte att jag hade väderkanalen och trodde att det snart skulle vara slut, men dom visa samma skit om och om och om igen och jag fortsatte kolla tills jag fattade att det nog skulle hålla på så och att jag faktiskt inte brydde mig om hur vädret skulle bli i hela världen i nästa vecka.

Men men, ska iaf byta kanal har kollat på det här tillräckligt länge...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0