Strong reasons make strong actions.

God morgon?! Haha, har dock vart vaken ca 1 timme, suttit i telefon större delen av den timmen. Funderar på vad man ska käka till frukost... Kan inte komma på något alls som jag är sugen på, men jag måste äta och jag är hungrig. Får väl bara ta och trycka i mig något helt enkelt.

Eftersom det började åska igårkväll, så blev det inget med det här att duscha, så jag får ta det efter jag fått i mig mat, sen blir det att packa lite smått, då jag ska spendera natten borta. Åker väl någon gång mellan 17-18 tiden.
För övrigt har jag gått från att vara jätte stressad och allt blir klart ca 3 timmar innan men ens ska iväg/det ska vara klart tills att bli tidsoptimist, hahaha. Tänker hela tiden "Ah men jag kan vänta med det, det hinner jag allt.." Osv.

Idag är det btw, 22 dagar kvar till UL :D Och nu blir det frukost.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0