The best is yet to be

God morgon, god morgon :) Redan onsdag, tiden går fasiken imed fort nu, har nog kollat och dubbel kollat vilken dag det är tusen ggr, känns som typ tisdag, men jag är glad att det är onsdag. Längtar som fasiken tills imorgon, har en het dejt med Claudio då ;) En riktigt romantisk middag :P. Vad det blir för middag kan jag inte skriva då de ska bli en överraskning, men kan ju säga att det inte blir nudlar eller tacos :P hahaha. Får se till att börja i tid imorgon bara, då det kommer ta rätt lång tid för mig att tillaga all mat. Men det är de värt, gott som det är :)

Så idag blir det att städa och fixa så jag slipper det imorgon. Dock känner jag mig inte riktigt så taggad på det just nu, ska nog ta och vila mig en stund... Ja det tycker jag låter som en bra idé :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad kul hoppas det går bra och ni får det trevligt:)

2011-08-24 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0