there's a fire starting in my heart

Hemkommen från jobbet nu :) Har väl vart hemma i ca en halvtimme. Har haft en toppen dag på jobbet idag med, trots värmen och trots att jag fick reda på att vi har Posten varje dag denna vecka, så fruktansvärt varmt där inne så man dör nästan när man ska jobba där, ingen ac alls! Fattar inte hur dom anställda där orkar med att jobba där om jag ska vara ärlig. Men men, 3 dagar kvar där bara.
Känner mig inte alls lika trött idag, kan bero på att jag har fått sova bättre inatt :) Väldigt skönt. Har inte ont alls heller, igår hade jag ju ont som fan i både fötterna och ryggen. Men inte dag :D


Utsickten jag och Malin hade på ett av våra jobb, eller rättare sagt innan vi gick in :P

Nu ska jag tvätta och sedan blir det pizza :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0