They live on

Fy fasiken vad jag har vart trött idag. Ligger fortfarande i sängen. Har iaf fått ihop ett gäng nu som ska med och kolla på fotbollen ikväll :) Hoppas fan på vinst nu, och hoppas det går bättre för oss som hejjar denna gången :P Sist vi va och kolla så visade det sig att jag och Linda hade noll koll, trodde det stod ca 5-1 till Alvhem och hejjade som fan, visade sig efter en bra stund att för det första låg Alvhem under med ca 3-1 och vi hejjade på helt fel lag :P Haha, ska inte göra om samma misstag denna gången ^^

Men det ska allt bli kul :) Behöver komma ut lite och umgås med folk. Har börjat tänka för mycket just nu, jag är ju sån, tänker för mycket och överanalyserar allt :/ Vissa saker kan man ju inte göra något åt, och ibland får man helt enkelt vänta och se med tiden hur det blir.
Börjar dock känna mig lite smått stressad, vilket inte är bra, tänker på barnvagnar, kläder, spjälsäng osv. Är ju i vecka 17 nu, vecka 20 har halva graviditeten gått, det är ju ett tag kvar tills bebisen kommer, men kan inte hjälpa att jag känner mig stressad. Haha. Så mycket som ska göras och fixas innan bebisen kommer, men det ordnar sig, än finns det tid.
18 dagar kvar till UL nu iaf :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0