Whatever happens

Usch och fy och blä. Så känner jag idag. Känner mig inte alls som mig själv just nu och har inte gjort det på hela dagen, lätt irriterad som fan och blir arg för absolut ingenting. Är hur trött som helst med och hungrig.
Så ne, den här dagen är ingen höjdare. Önskar att det vore kväll nu så man kunde lägga sig och sova också hoppas jag på att morgondagen blir bättre, men det ska väl inte vara så svårt.
Började bli på dåligt humör efter ett jävla telefonsamtal jag fick på morgonen. Fan orka massa jävla vel hela jävla tiden. Nu måste jag ta och fixa fram en massa jävla papper och skit och lämna in, innan jag kan få mina pengar. Kunde man inte fått veta det direkt istället?

Herrejävlar vad gnäll det blev nu, men lika bra jag klagar av mig på bloggen istället för att tjöta öronen av någon :P Fast har fått klaga av mig lite till Frida och det kändes skönt.
Egentligen har jag inte speciellt mycket att klaga över. Har underbara vänner, en familj som alltid ställer upp, en pojkvän som är hur snäll som helst och en fantastisk son och en liten bebis i magen. Dock är min son grinig idag med. Men älskar dom alla <3

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0