What's wrong?

Så mycket för att kunna somna i tid. Legat vaken hela natten och glott på serier, sjukt uttråkad. Känner mig fortfarande inte trött. Börjar bli rätt så irriterad på mig själv just nu. Va fan kan jag inte somna för? Eller jag kan somna, men vid helt fel tidpunkt. Så lyckat att vända på dynget. Frustrerande är vad det är.

Försökte sova förut, la mg vid 22/23 tiden, men låg bara och vände och vred mig. Tänkte på massa skit som jag måste göra och blev stressad. Så tillslut gav jag upp helt enkelt, orkade inte försöka mer. Nu är jag rastlös. Toppen klockan 4 på morgonen. Haha, fy fasiken. Önska Claudio vore här!

Men jag ska försöka sova en stund iaf, innan Alvin väcker mig om några timmar. Wish me luck!
Night night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0