You and I

God morgon... Är fortfarande trött och har jävligt lust att lägga mig och sova ännu mer. Har inte vart en bra natt, drömde värsta mardrömmen, vaknade vid halv 5 och var riktigt rädd med :( Det var mörkt också var man helt ensam, ingen höjdare, men tände lampan och sms.a lite med Claudio tills jag hade lugnat ner mig lite och tills jag kände att jag kunde somna om igen. Dock med en lampa tänd :P Hahaha, går inte ens att förklara mardrömmen men det skulle allt bli en jävligt läskig skräckfilm! Får hoppas på bättre sömn i natt.

Idag ska jag allt försöka mig på att städa, ska ta det i eftermiddag/kväll, då jag piggnat till lite och ska ta allt i min egna takt, behöver ju inte stressa, ska ändå inte göra något speciellt ikväll.
Ska bara vara hemma, ta det lugnt, kanske käka något gott och kolla på film :)

Btw, ska ALDRIG mer låna ut pengar! Varför kan jag inte bara säga nej? Har knappt några pengar överhuvudtaget nu och jag är så arg på mig själv och dom som tar det för givet att dom ska få låna hur mycket pengar som helst utav mig!
Är rätt irriterad för tillfället ja! 5 dagar kvar tills jag får pengar igen, kul! Men men, nu vet jag ju till nästa gg. Och i nästa vecka borde jag ju bli rik när jag nu får tillbaka pengarna!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0