You have to prove it

Jag vet ärligt talat inte vad det är med mig och huvudvärk asså. Har det nu igen! Det går mig på nerverna, och på tal om nerver så kanske det är just därför jag har huvudvärk. Jag behöver alltså massage! Läkaren sa ju det att jag hade nerver i kläm i nacken. För nu har jag fan i med tom börjat dricka vatten som fan för jag tänkte att det kanske var därför, men huvudvärken försvinner inte iaf. Men men, så jobbigt är det inte, bara irriterande att det aldrig tycks ge sig.

Alvin har en kompis här just nu som håller honom sällskap, som tur är så leker dom jätte bra tillsammans och håller en lagom ljudnivå ;) haha. Men tror att hans kompis snart ska åka hem nu.

Förövrigt så längtar jag tills imorgon :) Då blir det hem till Maddo, ska bli jätte kul verkligen. Dock ska dom dra till Vadbacka lite senare och det tror jag inte jag orkar med, nykter och allt :P Så får be pappa hämta mig tidigt, men det gör inte så mycket. Kommer allt bli kul iaf :)
Och på lördag ville Marietta att jag och Alvin skulle komma kolla på hästhoppning :P haha, får se om man orkar det, Alvin tycker ju det är skit roligt, dom har ju hästar där som han får rida på, och han älskar det verkligen :) Så vore ju kul om man kunde åka dit en sväng. Vi får se. Marietta har ju häst annars också som han kan få rida på gratis nästan när som helst annars, istället för att betala 10 kr eller vad de nu är. Haha.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0