Your sweet kisses

Fy fasiken vad jag känner mig tjock just nu, har tryckt i mig en massa chips och kollat på Jersey Shore, loves it! Längtar som fan tills nästa avsnitt nu, segt att behöva vänta en hel jäkla vecka. Men men, mycket annat roligt att se fram emot innan dess :)
Ska åka och hämta ut mina och Alvins kläder idag så fort pappa kommer hem :D Så jäkla underbart! ÄNTLIGEN bh.ar som kommer passa! Hahaha. Sedan blir det McDonalds :P Haha, och jag som redan känner mig tjock nu.

Är sjukt jävla trött med, vet inte när vi somna i natt. Tycker synd om Claudio som fick gå upp 5 i morse, det gjorde iofs jag med, men jag kunde ju ligga kvar i sängen, han var ju tvungen att åka och jobba. Sen vilade jag i ca 2 timmar förut, eller 1½ timme rättare sagt. Men hade allt gärna lagt mig och sovit nu med, tyvärr går ju inte det så förhoppningsvis somnar man tidigt ikväll, eller relativt tidigt iaf.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0