För jävla tidigt!

Varför? Varför? Varför? Varför envisas jag med att gå upp så sjukt tidigt för nu för tiden då? Vakna 05.50 när jag inte behöver gå upp förän 07.30! Och när jag i vanliga fall inte ens vill gå upp 07.30, utan fortsätta sova! Hmm, de är något lurt på gg. Jag tror det är för att jag har slutat röka... Jag vaknar till vid 5-6 tiden på morgonen och är sjukt jäkla röksugen men eftersom jag värken har några cigg och på köpet har slutat så kan jag inte röka och därmed kan jag inte somna om för jag får typ damp!
I vanliga fall, hade jag gått upp, gått på toa, tagit en cigg och sedan gått och lagt mig igen och somnat. No problemo! Men men, nu tvingas man upp i ottan ;) Hahaha.

Idag ska jag till Nödinge med Sanna :) Hanna ska köra oss dit vid 10.00. Och Nödinge betyder ju bara en sak: MCDONALDS!!!!! <3 Fyyy så jag längtar! Ska bli så sjukt gott! Älskar verkligen McDonals, bästa resturangen ever ;) Hahahaha.
Färgade ju håret igår kväll, blev bättre än de va innan, men ska slinga håret idag och köpa silver shampo så jag får bort dom röda tonerna. Sen får jag shoppa lite smink, efter det in på bolaget och shoppa lite vin :) Och mat får vi inte glömma :P

Fasiken vad hungrig jag är nu :S Men får vänta tills McDonalds, vill inte förstöra min aptit tills dess ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0