Hellsefyr!

Nu har jag läst igenom lite äldre inlägg som jag skrivit här i bloggen och kommit på att 1. Frida och Anna va ju för fan gravida redan då, men jag hade inte skrivit något om de iaf. Och 2. Jäääävlar vad arg och nere jag var där ett tag, att jag ens orkade! Men men, man lär sig av sina misstag som man säger och aldrig i helvete att jag tänker gå igenom något sånt igen! Fuck heller! Men det som har hänt det har hänt och det som är gjort det är gjort... Bara att gå vidare, släppa det och nu mår jag mycket bättre än jag gjort på länge :)

Vad ska man göra idag då?
Jo, om 1 timme ska jag lämna Alvin på dagis, sen hem till Hanna och väcka henne.
Om 2 timmar ska jag upp till affären med min mamma och handla.
Sen hem, äta, äta, äta och kolla på TV eller något.
Sen, städa, städa, städa, städa tills jag ska hämta Alvin på dagis kl 15.00
Sen när min far kommer hem så blir det att åka till Älvängen, köpa hårfärg :) & Pizza!
Hem och äta pizza och sedan lägga Alvin
När han somnat så ska jag färga håret :D Hoppas på det bästa! Hahahaha.

Neeee.... Inget mer att skriva just för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0