Oj oj oj

Det va ett bra tag sedan jag skrev något här nu! Illa, illa! Kom inte ens ihåg mitt lösenord när jag skulle logga in så fick varsågod be dom skicka ett mail till mig.

(så här ser håret ut nu, haha)

Jaha ja... Så vad är nytt då, förutom året ;) Jooo... Jag har blivit ett år äldre och det känns i hela kroppen och mitt minne börjar svika, förjävligt att vara hela 24 år ;) Jag mår mycket bättre efter att ha gjort mig av med en viss ..... , jag har färgat håret (ska bli blondt men är inte riktigt där än), Min älskade Hanna har flyttat till Alvhem <3 Loves it! Min älskade Frida har bebis i magen <3 Loves it! Fridas lillasyster Anna har bebis i magen <3 Loves it 2! Jag har faktiskt slutat röka med :) Vilket jag är mäktigt stolt över! Det trodde jag aldrig jag skulle klara, men när folk säger till mig att jag inte kommer klara det, fuck vad pisst off man blir då ;P
Hmm, vad mer vad mer... det är en massa mer som har hänt men som sagt mitt minne är inte vad de brukade vara... Så får ta och tänka efter under dagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0