sjuk?!

Tror jag håller på att bli sjuk eller nått :s Känner mig gött konstig nu asså... Men kan ju för fasiken inte bli sjuk på en torsdag, det känns ju jävligt onödigt! Så tänker skita i att bli sjuk nu, vänta tills på måndag iaf tills på söndag. Ne, wtf är det här, varm som in i hellsefyr och känner av att jag börjar få ont i halsen och har ont i huvudet. Aja, får la knarka alvedon idag så löser det la sig till imorgon, och dricka mycke te med honung i!

Ne, nu kan min far komma hem tycker jag, så jag kan åka med honom till Älvängen och köpa hårfärg! Ååååh, kom på det nu att jag kommer ju få ännu mer ont i huvudet av hårfärgen! :S My gOd! Men men, vill man vara fin får man fan i med lida pin!!!

Illa mår jag nu med, men det är chipsens fel! Ätit för mycket!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0