And you'll regret it, but it's too late

Ah, kallt är det inte iaf ;)
Ska snart hoppa in i duschen och svalka mig och förhoppningsvis duscha bort den huvudvärk som jag känner smyga sig på mig.
Sedan ska jag ta och fixa naglarna, kan behövas. Men innan jag kan börja med det, måste jag lägga Alvin och Niño måste få kvällsmat och ut. Stackars Niño har vart sjuk nu i några dagar, men nu är han på bättringsvägen eller ah han är mycket mycket MYCKET bättre :) Han äter igen och är piggare. Säkert denna förbaskade värme som gjort att han mått dåligt.

Och snart, snart är det helg :) Ska bli så skönt! På fredag bär det av upp till Frida och hennes lille Emil <3 Sover där en natt, sedan blir det hem. Alvin ska följa med sin morfar upp till min morfar på lördag, dom stannar bara en natt då dom bara ska hämta min mor. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra på lördag. Men lördag är en bra dag :) Går då in i vecka 12, då minskar risken för missfall med 90% Så det ska bli skönt :)

Nepp, duschen nu :) See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0