At last

Har spenderat nästan hela dagen hemma hos Frida och hennes pojk :) Så sjukt mysigt med bebis <3 Äntligen säger jag bara, hehe. Snacka om att man blev sugen på att ens egen bebis ska komma nu, men den får allt bli klar först :P


Lille Emil somna i min famn <3



Jag är hur trött som helst just nu men kanske inte så konstigt, vart vaken sen 04.00 och sen får jag ju ingen sammanhängande sömn heller med tanke på att bebisen växer och det trycker på blåsan, så blir ju kissenödig av minsta lilla, men det kan jag stå ut med. Jag har iaf inte spytt på hela dagen, och ätit bra :D Underbart!
Funderar starkt på att sova när Alvin ska lägga sig, vore extremt skönt att få lägga sig i sängen och sova en stund, en lång stund, haha :P

Ne, nu ska jag fixa lite och sedan natta Alvin <3

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0