Baby names

God morgon. Idag är det en sån där, "vill bara ligga kvar i sängen dag". Blir så yr så fort jag ställer mig upp, mår lite illa så ska väl snart ta och käka lite frukost. Så blir ingen hundkurs för mig och Niño idag, han är ändå trött och ligger och nanar :P

Drömt massa skumma och jobbiga mardrömmar i natt :( Inte alls kul. Och när jag väl kommer in på en bra dröm, en riktigt nice dröm ;) jaa, då ringer alarmet! Det är då typiskt, snooza och försökte återuppta drömmen men gick ju sådär, hahaha. Får hoppas på bara bra drömmar nu ikväll/natt.

Har förövrigt legat och tänkt på bebis namn väldigt mycket. Kommer fram till det att det är nog bäst om det ligger en liten flicka i magen, för då har jag namn, men jag kan absolut inte komma på något pojknamn överhuvudtaget! Om jag får en dotter så vet jag precis vad hon ska heta, både för och mellannamn :) Tänker inte skriva det här i bloggen, har bara sagt det till 3 st. Men det ena namnet är ett släkt namn och det andra namnet har jag alltid velat döpa min dotter till om jag skulle få en. :)
Men måste väl försöka komma på något pojknamn också, för säkerhetsskull :P Haha.

Men jag har en känsla av att det är en liten flicka som ligger i magen, och jag brukar vara rätt grym på sånt här. När jag var gravid med Alvin sa jag hela tiden att det var en pojke. Gissade även rätt på Frida och Annas bebisar.
Men vi får helt enkelt vänta och se. Hoppas på att man kan se något på RUL sen :P hahaha, fast det kan man nog inte. Vill man veta könet måste man göra ett privat UL, och jag vet inte ens om jag vill veta förens bebisen föds. Jag gissar iaf på en flicka nu, sen får vi se om den känslan ändras ju längre tiden går men just nu känns det som om Alvin ska få en lillasyster :)

Nepp, frukost nu :)

Kommentarer
Postat av: ?

Vad ska barnet heta om det blir en flicka?

2011-07-24 @ 12:00:29
Postat av: Malin

Än så länge är det privat, berättar de bara för de närmsta, så tänker inte skriva ut det i bloggen precis nu. Men det kommer väl så småningom :)

2011-07-24 @ 14:06:00
URL: http://dirrtymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0