Bitch, please, you must have a mental disease!

All in good time, all in good time ;)



Har haft en underbar dag idag :) Vart på MVC och träffat min BM så nu är det bara att vänta på att få en tid till RUL, längtar.
Efter det blev det grillning hos föräldrarna, va riktigt gott och mysigt :)
Nu pratar jag med Frida i tele och ska snart lägga mig i sängen och glo på film och sedan sova. Helt sjukt vad jag är på bra humör idag :)

Såg förut att ett nr hade ringt min mobil, som jag inte hade inne, kolla upp det och var tydligen mitt EX pappa :S Like what?! Aja, han får väl ringa upp igen om det var viktigt. Visste inte ens om att han hade mitt nr.

Nepp, prata klart med Frida nu och sen film :)

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0