cat got your tongue?

God dagens alla :) Blev inget inlägg igår, fullt upp. Idag är det lugnare :) Sitter och gör upp planer inför helgen och nästa vecka. Ska hinna med mycket innan man börjar jobba.
På fredag blir det ett litet kalas för Patrik, som fyller år :) Tårta har man blivit lovad ;) Mums. Förmodligen grillning med. Så måste komma på vad man ska köpa för present, har svårt att komma på vad fan man ska köpa till killar, men jag hittar säkert något :)
Och i nästa vecka blir det Liseberg med Alvin och familjen. Också ska jag tillbaka till MVC och träffa min BM :)

Sen har jag svårt att bestäma mig för om jag ska pierca mig igen eller om jag ska tatuera mig :/ Lite jobbigt det där. Har ju inte riktigt bestämt mig för vad jag vill ha för tatuering, har en massa jag vill ha, men ska tatuera mig på handleden så måste komma på något som jag vill ha där, får väl kolla runt och se om jag kan komma fram till vad jag vill ha. Annars blir det två piercingar, i kinderna, smilgroparna. Men vi får se vad det blir.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig, sen blir det ut till tvättstugan.

Bye bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0