Dreams can come true!

Nu var man äntligen hemma igen :) Spenderat dagen med Alvin och Niño hemma hos mor och far, lagat god mat och suttit och pratat :)
Alvin har en lös tand nu, han börjar bli stor min lillskit ;) Han fick lite panik först, han ville inte ha en lös tand han ville hellre att jag skulle rycka ut den för honom, men riktigt såå lös är den inte än haha, men det berodde nog mest på att han var trött. Nu är han jätte glad och längtar tills han tappar den :)
Fick även klippt Niños klor idag igen, han blir fasiken bara duktigare och duktigare, han bara ligger där nu och är hur lugn som helst :) så det går jätte smidigt.

Nu längtar jag rejält tills imorgon, tills jag ska börja jobba! Det kommer bli så kul! Även om det innebär att jag måste upp 03.30, spelar ingen roll. Ska bli skönt att få jobba lite! Sen har jag ju en underbar jobbarkompis med och sånt är ju så himla viktigt. Så skönt med att hon bor här i Alvhem med, så nära så man slipper åka buss och vela.
Pratade btw med pappa om körkort, och klaga på hur dyrt det var, men han sa bara, det "löser" sig, så allt jag ska göra är att fixa så jag kan börja övningsköra på riktigt, sen hjälper pappa mig med resten :D Känns skönt!

Verre ringde mig igårkväll med och prata lite :) Ska hem till henne på fredag och fira hennes 25 års dag, med massa goa människor. Blir middag och grejer, sen skulle hon köpa lite alkoholfritt till mig med :P haha. Så det ska allt bli roligt.

Ne, nu ska jag fixa i ordning min mat som jag ska ha med mig imorgon, sedan duscha. efter det blir det film och god natt för mig!

bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0