Far away

Torsdag idag, vilket innebär att det är fredag imorgon :D Längtar som fasiken! Kommer bli så grymt kul att träffa alla igen. Och god mat blir det med. Pratade precis med Patrik och han ska sköta grillningen, fick precis reda på menyn :P Och snacka om att jag är extra hungrig just nu haha. Tårta blir det med, men jag är inte sååå förtjust i tårtor och sånna saker. Men lite gott är det ju.
Imorgon får jag även åka iväg och köpa en liten present till honom, får se vad det blir, fortfarande ingen aning. Men det löser sig.

Idag har jag iaf vart duktig och städat lite, diskat och så. Nu ska jag lägga mig ner och kolla på serier och äta chips och dipp :) mums.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0