Feelings I can't fight.

Fortfarande inte lyckats med konsten att somna :/ Fast ska väl inte klaga på det, har inte ens försökt somna :P Hade jag gjort det så hade jag nog faktiskt lyckats. Har väldigt lätt för att somna just nu, kan bero på att jag är väldigt trött, eller på att jag inte har massa jobbigt att tänka på eller för att jag mår så bra som jag gör för tillfället, eller kanske på alla tre :)

På tal om trötthet, fick veta idag av BM att jag har väldigt dåligt med järn i kroppen, vilket jag redan visste, har haft det problemet ett bra tag nu, men tydligen blivit värre. Så fick köpt järntabletter och vitaminer, för gravida, så bebisen får allt det den behöver. Börjar med dom imorgon, får vi se om jag blir något piggare. Det jobbiga med den här sortens trötthet är ju att jag blir inte så trött att jag kan lägga mig och sova, kan bara somna på kvällarna/nätterna, jag kan inte alls somna på dagarna, tro mig, jag har försökt att vila mig ett par ggr, men det går inte utan jag ligger bara där och irriterar mig mer och mer på att jag inte kan somna. Så jag skiter i att försöka mer. Lika bra det :P

Borde ju sova nu, hade vart jäkligt skönt, så jag ska nog göra det. Men borsta tänderna först, käkat en jäkla massa godis nu. Har hamnat i en lakrits fas, haha. Har tom lakrits i väskan ifall ifall man får ett sug på det när man inte är hemma :P Hahaha. Men går inte med vilken lakrits som helst, bara salt.
Ne fan, jag orkar inte vara trött hela dagen, så nu går jag och borstar tänderna, måste för övrigt köpa ny tandkräm för den jag har nu får mig att må illa :S Sen ska jag sooooova.

Sweet dreams bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0