fool me once shame on you, fool me twice shame on me

Usch, börjar må riktigt illa nu. Inte ätit något sen frukosten och bebisen vill ha mat! Så ska strax ta på mig och promenera över till mina föräldrar och låta dom bjuda mig på mat ;) hahaha. Ne men pappa ringde förut och fråga om vi ville äta där, och självklart vill vi det. Betyder bara mindre disk och mindre slit för mig.

Fick allt vilat en liten stund förut iaf, och det var skönt men fick dåligt samvete när jag vakna för att jag vilat och inte gjort något vettigt. Så efter jag fått i mig mat och så, så ska jag försöka sätta igång här hemma. Hade ju tänkt börja städa efter jag vilat men fastna framför Sims, hahaha.

Ne, får ta på mig nu och gå ut. Fint väder och allt :)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0