Happy B-day!

Ett stooort Grattis till Patrik idag på hans födelsedag! Vädret hade dock kunnat vara bättre men jag är på strålande humör trotts regn ;)
Känner på mig att det här kommer bli en toppen dag/kväll! :)



Nu ska jag ta på mig, får se om jag ens har något jag kan ha på mig, konstigt att jag nästan bara har kläder som är tajta :S
Men ska ju iväg en snabbis senare, så får se om jag iaf hittar en eller två bh.ar att köpa, för nu funkar inte C alls längre, brösten stannar inte kvar i bh.n :/ Inte speciellt snyggt. Jobbiga är väl bara att det är ju ingen idé att köpa för många bh.ar nu, det här är ju bara början av graviditeten, brösten kommer ju faktiskt att bli större, orkar inte med att köpa flera st nu och sen efter några månader kan jag inte ha dom heller utan måste köpa nya igen. Men minst två nya måste jag ha nu. För det är varken bekvämt eller speciellt snyggt att ha på sig en för liten bh :/ Men det är just vad jag ska göra nu, ta på mig en för liten bh och en för tajt tröja/linne, tur att jag fortfarande kan ha mina vanliga byxor iaf :P haha.
Sen ska jag ta en liten promenad i det "underbara" vädret ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0