Heart of stone

Oh fy fan, säger jag bara. Vilken helvetes natt! Vaknade klockan 2.00 och kunde inte somna om utan fick springa fram och tillbaka frång sängen till toan och spy, spy, spy! Somnade om vid 5.00 tiden men sov inte gott, vände och vred mig hela tiden. Och nu imorse var det samma sak, fram och tillbaka på toa!

Men nu är Alvin på dagis, Niño har vart ute, så nu kan jag ta det relativt lugnt. Mår fortfarande illa som fan. Måste äta något, frågan är bara vad? Vad kan jag få i mig? Jag är inte sugen på något och all mat jag tänker på får mig att vilja spy :/

Min bror kommer hit vid 9.00 tiden och hämtar mitt kort så ska han upp och handla för mig, vilket jag är tacksam för, jag hade säkert spytt 500 gg bara på vägen dit :S Men vad fasiken ska man be han handla då? Måste verkligen försöka komma på något nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0