I feel sorry for you

God morgon god morgon! Så värst god vet jag inte om den är dock. Vaknade vid fyra tiden och kunde icke somna om, så åt lite frukost och kolla på lite serier, men efter en stund så kände jag det där förbaskade illamåendet krypa fram. Än så länge har jag spytt 4 gg! Håller på och bli galen! Går ner i vikt när det är meningen att jag ska gå upp i vikt :/ Men mina boobs blir bara större och större. Måste köpa nya bh.ar snart för brösten ploppar snart ut i dom jag har nu :S Inte så värst snyggt. Men jag får hålla ut, förhoppningsvis går det här illamåendet över snart, och jag hoppas och ber till Gud att det inte håller i sig hela graviditeten, som det gjorde med Alvin.

Väntar just nu på att klockan ska bli 9.00 så affären kan öppna. Måste handla något jag faktiskt kan äta och bli mätt utav. Yoghurt funkar icke. Det är hur svårt som helst att försöka komma på något man kan äta när man har 0 matlust. Men kom slutligen fram till bullar och mjölk. Det är enkelt och jag tror allt jag kan få i mig det. Nu är jag riktigt hungrig också och då är det jävligt jobbigt att inte ha någon som helst matlust! Jävla affär jävel som inte öppnar förren 9.00. Buhu!

Ne, vila en stund nu så jag slipper spy mer. Har inget att spy upp för tillfället.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0