I really do feel sorry for you!

Hemmkommen från Liseberg nu, eller kom väl hem för ca 1 timme sen kanske. Alvin decka direkt, och jag är inte så värst pigg jag heller :P Haha. Ont som fasiken i fötterna så det är skönt att få ligga ner i sängen nu och bara slappa :)
Alvin är gött modig av sig om jag får säga det själv, åkte det mesta (det han fick åka, han är ju bara 115 cm) och ingenting var läskigt, utan allt var bara roligt och han ville åka "en gång till" hela tiden :P Haha. Flumeride tyckte han var roligast, sen självklart Lisebergbanan, som han tydligen hade sagt att han ville åka "en gg till" innan den ens var slut, haha. Fick ju inte åka den utan min far och min bror åkte den med Alvin.
Trodde det skulle vara mer folk dock, men hade tur med det :P Körtiderna var inte alls så långa och vi hann åka mycket, eller Alvin iaf. Jag åkte en barnkarusell med Alvin, en båt som åker från sida till sida och snurrar lite, herrejäklar, usch säger jag bara, mot slutet började jag allt må riktigt illa, haha.
Måste bara säga det att jag är så OERHÖRT stolt över Alvin. Såg alla andras barn, iaf dom flesta, sprang iväg, stod inte stilla, gapa, skrek, grina osv. Jag vet inte vad jag hade gjort om Alvin höll på så. Men Han är så duktig, så han höll mig i handen nästan hela tiden, sprang aldrig iväg eller vela, tjata inget, klaga inget och när vi stod i kö stod han fint och lugnt. Älskar den ungen asså! :D




Jag har lärt mig min läxa, and never again!
Och som dom säger: "Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen".
Tänk på det!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0