Insidious



Det blir till att se denna filmen. Dock tror jag nog inte på det jag hört om filmen, att den skulle vara en av dom läskigaste filmerna ever osv! Det är väl samma människor som sa att Paranormal Activity filmerna var läskiga, ärligt talat! Dom är bara långtråkiga, enda gg jag hoppa till var i slutet av 1.an, that's it! Och tvåan sög! Mitt ex sa att det var för att ljudet inte var tillräckligt högt, men dude seriöst, en bra skräckfilm ska vara läskig lågt ljud man än har. Plus att ljuden gör oftast att man bara hoppar till eller så, man blir ju inte direkt rädd. Och Saw filmerna är inte läskiga lite äckliga ibland men misstolka mig rätt nu, jag ÄLSKAR Saw filmerna men come on, så värst scary är dom icke. Så, så värst stora förhoppningar på denna film har jag inte men kanske blir positivt överraskad. Får hoppas på det bästa :) Men om jag ser den ikväll eller imorgon vet jag inte. Vi får se vad jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0