It is fate

Ännu en underbar morgon :) Härligt! Idag blir det Liseberg hela dagen :) Kommer bli kul.

Kom på mig själv i natt om att jag ligger och håller handen på magen hela tiden :P haha. Låg och tänkte länge innan jag somnade, på hur bebisen kommer se ut, om det är en flicka eller pojke, osv. Vet ju det att han/hon kommer ju ha bruna ögon och brunt hår, men allt det andra då, ansiktsdragen, näsan, munnen, öronen osv. Ååh, vad jag längtar :) Så nyfiken på bebisen!

Kom även att tänka på när jag fick reda på att jag var gravid. Mitt ex och jag var och handla i Älvängen och jag gick in på apoteket och köpte ett gravtest. Kommer ihåg hur jag knappt kunde vänta med att göra det. Så fort Alvin lagt sig på kvällen gick jag in på toa och gjorde testet, mitt ex satt framför datan. När jag kom ut från toa, frågade han mig vad det blev, sa att man var ju tvungen att vänta en stund. Gick snart in och kolla igen och jag blev glad och chockad på samma gg. Tog med mig testet ut och visa mitt ex, han bara titta på testet och sedan på mig och säger "Aha, jag vet inte vad det här betyder" väldigt förvånat. Förklara för han att det visade positivt, att jag var gravid. Och han sken upp och bara log mot mig och sa glatt "Jag sa ju det." La mig i sängen och han kom och la sig bredvid mig och pussa mig och höll om mig.
Så båda två blev ju glada i början iaf. Och jag är fortfarande glad :)

Det sköna nu är att jag kan se bak och inte må dåligt. Varför ska jag behöva må dåligt när jag inte gjort något fel? Nee, fuck that!
I'm happy :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0