It was only a dream

Har gått hela morgonen utan att spy, vilket är helt otroligt men jag känner att det är på gång. Får anstänga mig så oerhört mycket för att inte spy och det tar verkligen på krafterna :/ Och jag måste städa! MÅSTE! Ett ord jag verkligen hatar!
Skulle egentligen haft besök nu men var tvungen att ställa in det, orkar verkligen inte :( Får bli en annan dag. Men Alvin ska fortfarande ha med sig en kompis hem från dagis, hämtar dom klockan 15.00. Så hoppas fasiken att jag mår bättre då. Som tur är så är det fint väder ute :) Så dom kan vara ute och leka.

Sov hela natten, men vaknade kanske 3 gg och var tvungen att gå på toa, men gick och la mig direkt igen och somnade om. Det är sjukt egentligen det där med att man kan känna sig så jäkla kissenödig så man tror att blåsan ska sprängas men när man väl sätter sig ner och ska kissa kommer det bara några droppar. Då blir man gött irriterad på att man gick upp överhuvudtaget! Men så är det när man är gravid. Man är trött 24/7, kissenödig nästan hela tiden, man mår sjukt illa, man känner sig yr och man blir lättare anfådd, and let's not forget about the hormones, man kan gråta för ingenting och jag kan bli så arg så jag vet inte vad, so don't mess with me! It's wonderfull ;) haha. 

Hade för övrigt några av dom sjukaste drömmarna ever! Thank God it was only a dream!
Nepp, äta nu och sedan sätta igång med städandet, buhu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0