Lame

Okej. Nu har jag äntligen kollat på Insidious. Och wtf? Den var bra i början, inte läskig men bra, men mot slutet var den bara skit. Inte bra alls, och inte läskig eller något alls! Folk som säger att det är en av dom bästa skräck filmerna ever måste ju för fan DRIVA med mig! Aja, den sög! Men men, har fixat mer filmer, bla The Countess, hoppas på att den är bra, den är baserad på en verklig händelse, some countess som levde way back, som fixade unga flickor som tjänstefolk och sedan tömde dom på blod för hon ville se ung ut för evigt osv. Hade läst lite om allt det innan men visste inte att det fanns en film, så ska bli spännande och se :) Sen har jag IT med :D Loves it! Hahaha, kommer ihåg första gg jag såg den, shit vad rädd man blev, men slutet är ju lite out there men den är bra! Tacka gud för Stephen King! Böckerna är dock waaaay bättre! Men tvivlar ju på att man kommer bli lika rädd nu :P Men efter IT så klarar jag inte av clowner, hatar dom, usch :S Haha

Ne, nu ska jag ta och käka lite, sen sova :)

Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0