Long Hard Road Out Of Hell

Det här har varit en riktig slapp dag. Sov ingenting inatt, utan låg och kolla på film, först Black Swan, kollade dock aldrig klart på den orkade helt enkelt inte, får väl göra det ikväll. Sedan kollade jag på Mask och böla som en idiot, haha. Och nej inte The Mask med Jim Carrey utan Mask med Cher från 1985. För alla er som inte sett den, SE DEN! Den är så fruktansvärt bra, grät en bra stund även efter den var slut, förbaskade hormoner ;) haha. Men det var längesen jag grät nu så det var väl behövligt.

Har vilat en stund under dagen, mest pga att jag blir yr och känner mig svimmfärdig så fort jag reser mig upp :/ Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte får i mig någon mat, allt som jag lyckas trycka i mig kommer upp igen.
Igår åt jag en halv kanelbulle och blev proppmätt och då fick jag tvingat i mig dom sista tuggorna :S Men vad fasiken kan jag göra åt saken?
Idag har jag iaf fått i mig lite mer mat och jag mår inte illa alls just nu :) Känns ovanligt men oerhört skönt :)

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. Ska ju till Frida imorgon, kommer bli så sjukt kul :D Funderar även på om man skulle be pappa åka upp och hämta papperna på Niño, har ju fortfarande inte fått dom på mailen så lika bra att hämta dom. Få den saken gjord så man slipper tänka på det.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0