Morning glory

God morgon god morgon :)
Vaknade vid 01.00 typ :/ Inget vidare direkt, men somnade så förbaskat tidigt igår kväll så kunde inte somna om, plus att jag drömde massa konstiga mardrömmar :S
Ligger just nu i sängen och mår illa sådär lite smått. Vet inte vad jag ska göra, vad gör man så här tidigt? När man dessutom mår illa. Ingenting hjälper ju. Har ätit typ hela natten, äpple, chokladbollar, soppa mm. Orkar ju fan inte äta hur mycket som helst, fast jag är hungrig men har inget hemma som jag är sugen på just nu. Vill ha McDonalds, ska be pappa köpa det sen, men måste vänta tills 10.00, innan så har dom jag bara äcklig frukost :/


Ne nu orkar jag fasiken inte skriva mer, mår så sjukt illa :(

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0