Morning has broken

Vilken underbar morgon :D Känner mig mycket piggare än på länge, mycket gladare än på länge! Lyckorus <3

Kvällen igår blev riktigt lyckad :) Jag och Alvin låg i sängen myste, åt gott och kolla på hela Scooby Doo :) Efter det la vi oss och sov. Självklart var ju jag tvungen att vakna ca femtioelva ggr och springa på toa och kissa, men somna om efter varje gg, fram till klockan 04.00 då gick jag upp, åt frukost och kolla på serier. Har hittat ännu en bra sida att kolla på serier på :) Kanske tom bättre än ch131.com men den rekomenderar jag fortfarande, serierna kommer upp så fort på den sidan. Anyway, idag vet jag inte vad man ska ta och hitta på riktigt, ska snart ta och ringa min far och se om han har lust att köra mig till Frida, om hon orkar med besök.

Nepp, ska skära lite mer melon nu till Alvin och sen ringa far, därefter Frida, sen blir det dusch och fräscha till sig lite ;)

 
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0