Oh, happy day

Hahahaha, sitter och garvar åt Mr Trololo guy (klippet jag la upp innan) Fy fasiken asså, blir ju bara mer och mer roligt hela tiden ^^ Hahaha. Tack Linda! :D Men nu får jag sluta kolla och lyssna på den, skratta så mycket att jag började gråta. Hade en rolig konversation på fb med, med Linda ang den här överlyckliga människan ^^ Fick mig att skratta ännu mer. Tydligen är jag störd :P hahaha.

Men till något helt annat nu. Har vart full fart hela dagen idag, varmt har det vart också. Vart hos BM och åkte sedan in till stan med pappa, min bror och Alvin. Fick ett par skor av min kära far :) Skit läckra, and you know what?... No heels! Hahaha, grattis till mig, första gg på år och dar jag "köper" ett par skor utan klack! Hahaha. Men var tvungen, måste ha några skor jag kan ha när jag börjar jobba. Tror inte dom skulle uppskatta att jag sprang omkring med högklackat där :P Haha. Gick och tittade i massa affärer och fick ÄNTLIGEN köpt mitt älskade Sims 3 :D Så lycklig. Hahaha. Fast var lite frestande att istället köpa GTA eller Age of Empires men nee, det fick bli Sims 3. Har iaf fått installerat det och kollat lite och allt funkar perfekt :)

Är rejält trött nu och Alvin har precis somnat. Borde lägga mig jag med om jag ska orka med Liseberg imorgon. Men först blir det kvällsmat och att kolla på någon serie.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0