Poker face

Gaaah, kan inte göra någonting utan att det ska påminna mig om massa skit! Varför just nu helt plötsligt? Trodde jag var förbi allt det där, och jag vet inte vad jag ska känna heller. Arg? Ledsen? Besviken? Glad? Vad? Jag blir snart galen! Får någon slags konstig ångest känsla i kroppen, som gör så jag mår illa. But anyway...

Väntar på att min far ska komma hit, han är och handlar för mig, snäll som han är :) Så ska käka lite snart, massor med onyttigheter ;) Sen städa lite om jag har kvar lite energi, fixa tvätt, damma och dammsuga. Det är ju trotts allt inte så jobbigt. + att man känner sig så mycket bättre när det är rent och städat runt om sig.

Undra vad man ska hitta på ikväll... Får tänka på saken och se vad jag orkar med.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0