Rain

Sådär ja, nu har man betalat alla två räkningar man hade denna månaden :P Haha, rätt lyxigt.
Ska ta och ringa min far om en stund och fråga om han kan köra mig till Älvängen så jag får handlat lite. Börjar ju jobba imorgon så måste ta med mig mat. Tänkte göra lite tonfisksallad och ta med mig, så jäkla gott :) Men det räcker nog inte med det, eftersom jag måste äta frukost 2 ggr nu för tiden, så blir till att först käka frukost hemma sen ta med mig, minst två smörgåsar + lunch, och kanske någon frukt.

Måste förövrigt till banken imorgon och fixa lite saker. Se om man kan ta och låsa Alvins sparkonto. Bara jag som kan ta ut pengar på hans konto men det tänker jag och vill jag ju inte göra. Så lika bra att låsa det tills han blir 18. Sen ska jag fixa lite papper och se om jag kan avsluta ett konto.
Ber Malin släppa av mig i Älvängen så får pappa komma och hämta upp mig sen.

Kommer kännas hur konstigt som helst nu denna veckan, kommer vara helt själv, inte för att det är jobbigt men kommer ju sakna Alvin galet mycket, även om vi kommer träffas varje dag, han kommer ju inte sova hemma. Men det funkar ju inte när jag ska åka och jobba 04.30.

Ne, ska ringa far min nu!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0