Random

Börjar bli lite smått irriterad över alla dessa random dudes som ska hålla på och puffa mig på fb. Why? Vad är det för mening med att puffa någon? I don't poke back anyway!

För övrigt, mår jag lite smått illa kan bero på att jag är hungrig. Men vet inte vad jag vill äta, pappa har köpt pizza men om jag ska dit (eller ut överhuvudtaget) så måste jag in i duschen först, och att hoppa in i duschen innan jag fått i mig mat är som att spela russian roulette... Kommer jag svimma eller kommer jag klara det utan att svimma? Vet inte om jag har sån stor lust att få reda på det. Jag behöver mat innan jag ska klara av att stå upp en längre tid utan att känna mig svimfärdig. Sen är jag inte speciellt sugen på pizza heller, inte sugen på något typ :/

Aja får se hur det blir. Hade för övrigt en riktigt mysig kväll/natt igår :) I needed that! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0