show me heaven

Good day to you all, and a good day it is :)
Fy fasiken vad jag mår bra idag! Helt otroligt, inte bara det att jag inte mår illa, utan jag mår alllmänt bra :) Dom senaste dagarna har jag varit trött och hängig, extremt känslosam, sur och irriterad osv, ingen höjdare med andra ord. Men nu börjar det ordna upp sig.

Ska snart ta och äta lite mat, är sjukt hungrig. Känns skönt att äntligen ha fått tillbaka matlusten, nu är jag hungrig hela tiden, precis som det ska va :P haha.

Imorgon blir det MVC kl 15.00 och träffa min BM, förhoppningsvis få en tid till RUL :D Hoppas verkligen på det, längtar som bara den! Efter det funderar jag på om man skulle dra upp till Frida och Emil, va ju aldrig där i helgen, låg på toa nästan hela fredagsnatt/lördagsmorgon :/ Så nu när man mår bättre får man ju passa på.

Ne, har ingen motivation till att skriva mer nu, haha. Vill ha mat och kolla på tv eller film.

bye bye bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0