sick and tired

Oj oj oj, vilken dag! Har aldrig mått så här illa i hela mitt liv, men nu börjar det ordna sig, har fått i mig lite mat och tagit en tablett och fått behålla allt! Hoppas att det fortsätter för imorgon har jag mycket att göra. Ska tvätta, diska, damma, dammsuga, städa toan och moppa golven. Hur de ska gå det återstår att se. Ska lägga mig tidigt ikväll och om jag nu vaknar mitt i natten, ja då ska jag fan bara ligga kvar i sängen tills jag somnar om. Punkt slut!

Imorgon ska jag hämta två barn på dagis, Alvin ska ha med sig en kompis hem :) Kommer bli roligt för honom, får se hur roligt det blir för mig bara hahaha. Men det kommer säkert gå bra, får hoppas på fint väder så vi kan vara ute, kanske ha en liten picknick. Det vore kul :)

Ne, nu ska jag kolla på någon serie, vilken vet jag inte då jag sett alla avsnitt av alla serier jag följer, och måste vänta på nya avsnitt, segt sånt är. Och har hunnit kolla på 2 säsonger av Project Runway på 2 dar :P haha det är fan inte illa. Får väl börja på någon ny serie nu.
Efter det ska jag sova :)

Nighty night, sleep tight and don't let the bedbugs bite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0