Sunshine

God förmiddag. Tog en liten sovmorgon både jag och Alvin och gick inte upp förän halv nio, haha. Skönt. Känns ju som om jag inte sover någonting om nätterna nu utan bara springer på toa och kissar, likadant på dagarna också. Bor nästan på toa nu, att kissa tre ggr på mindre än en timme är ju inte normalt. Hade jag inte vetat helt säkert så hade jag trott att jag hade fått urinvägsinfektion men det vet jag att jag inte har. Utan bebisen växer som bara den och det trycker på bra därinne.

Såg inte på Insdious igår kväll, klockan hann bli 00.00 och då var jag tvungen att lägga mig. Så det får bli ikväll :) Lägga Alvin tidigt, så jag kan kolla på filmen tidigt så jag också kommer i säng någorlunda tidigt. Imorgon blir det ju en hel dag på Liseberg och jag har aldrig vart med om en gladare unge än Alvin just nu :) Han ser verkligen fram emot det. Mätte honom häromdagen, 115 cm är han nu så han kan åka mer än vad jag kan göra för tillfället :P Men det är ju enbart för att jag är gravid. Min bror och min pappa får åka vissa saker med honom, som Lisebergbanan. Tråkigt för den hade jag velat åka med honom första gg, men kan man inte så kan man inte.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning sen ska vi ta en liten promenad, sen hem till mina föräldrar. Ska testa och se om jag har gått upp så mycket i vikt så jag kan ha på min mina shorts (som var felmärkta och som jag inte märkte av förän jag kom hem), vet inte vad jag hoppas på där ;) haha

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0