Tainted Love

Trött, tröttare, Malin! 
Dagen har väl vart sisådär. Första halvan sög ju rejält. Mådde piss verkligen, spydde, svettades och det kändes som om jag skulle kollapsa när som helst och på de skulle jag ta hand om 2st 5-åringar och en hund. Men det gick otroligt nog bra. I'm super women ;) Hahaha. Men sen efter jag fått i mig mat, eller rättare sagt tvingat i mig mat, en hel BigMac :O och lite pomesfrits så mådde jag bra :) Eller ah kändes som om jag skulle sprängas först, så mycket mat var det längesen jag åt men när det väl gick över så slutade jag må illa :) 

Har fått gjort lite här hemma med, tvättat två maskiner tvätt, vikt tvätt, dammat, dammsugit och städat toan. Resten får jag helt enkelt ta när jag orkar. Men det känns så mycket fräschare nu, och det gör så man mår bättre det med :) 
Nu har jag duschat Alvin och han sitter och äter kvällsmat och kollar på Batman. Själv funderar jag på om jag skulle testa på att äta lite till jag med, något lätt, som yoghurt. Fick ju en jädrans massa yoghurt av min snälla granne då dom skulle åka på semester i 14 dagar. Helt oöppnade var dom med. 

Ska bli så jäklans skönt att lägga sig sen, hoppas på att jag får sova hela natten nu igen, dom sjuka drömmarna kan jag dock vara utan. Hahaha. Vissa var ju tom läskiga.
If I was stuck with you for the rest of my life, I'd jump of a fucking bridge!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0