The Dark Knight

Ja, jag och Alvin fortsätter vårat film tittande även ikväll. Och ikväll blir det Batman The Dark Knight, för mig blir det femhundraelfte gg och för Alvin först :) Älskar den filmen! Och sen ska jag kolla på någon bra skräckfilm, orkade inte det igår men ikväll känner jag mig piggare :) Gäller bara att hitta en bra!

Nu har jag även gått ut helt med graviditeten, jag har alltså skrivit och lagt ut bilder på bebisen på fb, hahaha. Det är ju lika bra, så slipper folk undra och fråga, varför jag inte festar längre, som vissa har frågat, dock bara killar som undrat det... But anyway, kan inte dölja min mage längre heller och dagis börjar snart och Alvin pratar knappt om något annat än bebisen nu :) Han prata med min mage precis och sa till bebisen att lova att det var en lillebror som låg där inne, hahahaha. Vi får väl se på det, jag tror fortfarande det är en flicka.

På tal om bebisen så ska jag till BM imorgon, kl 15.00 som vanligt :) Mitt illamående har släppt nu iaf, så behöver inte träffa någon läkare, skönt det. Kanske får jag reda på när jag ska på RUL med, hade ju vart kul att få veta det.
Gött bra att illamåendet har slutat nu med, med tanke på att jag börjar jobba om 1 vecka, eller ah, måndag nästa vecka. Ser verkligen fram emot det. Kommer bli riktigt jäkla kul :D

Och på torsdag blir det Liseberg med Alvin, min far och min bror. Kan ju dock inte åka allt jag vill åka med tanke på graviditeten, men kan ju åka vissa roliga grejer iaf :)

Nepp, nu blir det film, och godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0