"The Talk"

Ja, Alvin har en massa frågor om bebisen! Kan man höra den genom magen? Kan den prata där inne? Osv osv. Sen frågade han mig om jag bestämer vem som är pappan till barnet, sa att det är C som är pappan till barnet. Han frågade varför är han det? Och ska du ge honom bebisen? Svarade att det är bara så och att nej jag ska allt behålla bebisen. Då kommer vi till det roliga, min son frågar mig: "Har C lagt bebisen i din mage?" Jag började ärligt talat skratta, och Alvin var snabb med att fortsätta: "Men, va inte det äckligt?" HAHAHAHAHAHAHA! Jag lyckades leda in samtalet på en annan linje. Herregud, jag var inte berädd på det alls! Han är 5 år bara ju, jag har inte ens kommit på hur fasiken man ska förklara hur bebisar kommer till. Måste nog ta och fundera och klura ut hur och när man ska förklara allt sånt. Jag menar, förr eller senare lär dom sig det ändå. Men ingenting jag ser fram emot direkt. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0