The truth will set you free

Nu tycker jag att jag har vart uppe oerhört länge. Kan inte sluta gäspa. Så ska strax lägga mig och sova, och skönt ska det bli :)

Imorgon blir det att storstäda här hemma och fixa. Hatar Måsten men det är tyvärr ett måste. Imorgon är enda dagen jag hinner städa denna veckan.
På lördag ska jag med och kolla på SM final och NM i Sidovagnscross och NM i Quad, ska bli spännande. Har aldrig vart på något liknande men känner folk som kör, vet dock inte om dom kör just på lördag men kommer ju garanterat träffa massor med folk man känner där. Det kommer säkert bli kul :)
På söndag skulle jag ju kunna städa men jag vill helst bara ta det lugnt då och lägga mig väldigt tidigt med tanke på att jag ska upp 03.45 på måndagen och åka och jobba. Så det får helt enkelt bli imorgon. Och imorgon efter jag har städat, ska jag bara vila mig och spela mitt älskade Sims 3. Har barnvakt imorgon kväll/natt. Vet inte vad jag tycker om det ärligt talat, vill inte. Men Alvin fråga så snällt om han kunde få sova hos mormor och morfar och då kunde jag inte med och säga nej.


Just nu är jag gladare än vanligt, tro det eller ej (Jag vet inte heller vad som händer ;) ), men sedan jag gick ut på fb med att jag är gravid igen så har jag bara fått positiva kommentarer av alla från; släkt, vänner, bekanta, ja tom ex. Hahaha. Och det känns så oerhört skönt och jag känner mig lättad på något sätt. Och ingen har sagt något negativt om att jag är ensam heller. Sa det till en bekant: "Varför förstöra ett vinnande koncept?" Haha. Hade det vart för några veckor sedan så hade jag aldrig skrivit så, hade aldrig ens gått ut med det på fb för att jag tyckte hela situationen var så fruktansvärt jobbig. Men inte nu :)

Nej, sova nu :)

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0