Treasured

God kväll :) Har inte vart hemma på hela dagen typ. Vart och storhandlat godis, chips, dricka, klubbor, tuggummi ect :D Mums. Ikväll blir det att ligga i sängen, äta godis och kolla på film. Första filmen blir Musse, Kalle och Långben haha. Sen får vi se vad mer det blir, Alvin vill ju gärna se Jurassic Park 3. Så det blir säkert den. Det är väl de närmsta skräckfilms materialet jag kommer just nu, får se om jag orkar se på en tredje film när Alvin har somnat. Och om jag hittar någon bra skräckfilm man inte redan sett. För er som inte vet det, kollar jag helst på skräckfilm/slasherfilm. Fast nu i det senaste har det mest blivit drama, verklighetsbaserat, det älskar jag med.

Tog förövrigt en långpromenad med Niño förut. Jag måste bara säga det att jag är så fruktansvärt stolt över den hunden :D Han går perfekt i koppel nu, han kan gå lös, kommer alltid när man ropar och springer aldrig iväg utan stannar alltid och väntar på en. Nu får jag tom klippa hans klor helt själv :) Han är så lydig och snäll och plus allt det här så är han världens mest keligaste och goaste hund. Stor som fasiken har han blivit nu med. Hög och bred. Och han är inte ens 1 år! Kan inte föreställa mig hur stor han kommer bli när han är fullvuxen, haha. Också är han en riktig vakthund med och passar på både mig och Alvin :D 

Hmm, vad har man mer gjort idag? Suttit hemma hos mina föräldrar och pratat med dom och min bror och ätit pizza. Men nu orkar jag inte skriva mer, ska ta mig en snusklubba och ringa mitt hjärta :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0